zondag 13 januari 2013

Ik geloof in liefde

Hectiek
Wat een vreemde week was dit! Een peuterdochter die al sinds woensdag aan het kwakkelen is, een grote opruiming en kleine verbouwing in huis. Kortom, het verliep allemaal nogal hectisch. Geven heb ik afgelopen dagen dan ook, buiten het geven aan mijn gezin, niet echt gedaan.


Balans in geven en nemen
Toch ben ik erg blij geworden dat ik deze blog en het bijbehorende Twitter-account ben gestart. Dankzij het geven met mijn hart, ben ik me ook bewust geworden van het geven van anderen aan mij. Mij is altijd geleerd dat je terug krijgt wat je geeft. Echter heb ik het vaak ervaren dat ik enkel aan het geven was en ik nooit iets terugkreeg. Misschien komt dat ook wel doordat ik voorheen complimenten niet makkelijk kon aanvaarden. Hoe dan ook, ik merk nu dat ik blij word van reacties van anderen op mijn accounts.

Gelukspotje
Op 31 december 2012 schreef Rafe @EchoVanMijnHart een tweet over gelukspotjes. Deze tweet is mij ontgaan, maar toen ik het vandaag las wist ik direct dat ik dit goed zou kunnen combineren met "Geef Met Je Hart". Dus alle fijne dingen, complimenten en positiviteit waarmee ik word omringd zal ik in mijn eigen gelukspotje doen en op momenten dat ik het even niet zie, kijk ik op een briefje, zodat ik er weer tegenaan kan. Bij deze wil ik jullie dus heel graag bedanken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten