zondag 6 januari 2013

Zwangerschapskleding

Onverwachte zwangerschap
Via Twitter las ik een bericht van iemand die onverwachts weer in verwachting was geraakt. Ze had net haar zwangerschapskleding de deur uitgedaan, het was een grote verrassing dat ze weer zwanger was terwijl haar jongste pas 15 maanden was.

Zwangerschapskleding
Bij ons gaat het zwanger worden niet vanzelf, maar had mijn zwangerschapskleding nog wel in de kast liggen. Nu wij hebben besloten dat we het bij één wonder houden hoef ik deze kleding dus niet meer te bewaren.

Goede bestemming
Weggooien zit niet in mijn aard, en het ziet er allemaal nog goed genoeg uit om nog een keer te gebruiken. Dus ik heb de kleding in mijn kast opgezocht en het staat nu verzendklaar om naar deze dame te verzenden.

Nog meer spullen
Zo heb ik een hoop spullen in huis waar ik zelf niets meer mee doe, maar een ander wel erg blij van kan worden. Eerst had ik het voornemen om een weggeefmiddag te organiseren, maar de angst dat dat ten koste zou gaan van de rommelmarkt was groot hier in het wijkcentrum. Dus dit idee heb ik op dit moment even uitgesteld. Mochten jullie nog behoefte hebben aan iets, vraag het me, wie weet heb ik het "gewoon" liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten