donderdag 31 oktober 2013

Weggeefmaand November

Weggeefmaand November
Toen ik deze blog begon was ik geïnspireerd door Lenny en haar gezin. Zij gaven een jaar vriendelijkheid weg en ze deden dit op zo'n leuke manier dat ik besloot dat ik ook meer over dit soort dingen wilde bloggen. Inmiddels is het hierover bloggen een beetje in de vergetelheid geraakt, totdat ik nu de blog las over de weggeefmaand november.
Natuurlijk wil ik hier weer aan meedoen! En uiteraard wil ik weer bloggen om hiermee andere mensen te inspireren en blij te maken! Wat fijn dat ik die blog ben tegen gekomen en wat heerlijk dat er zoveel mensen zijn die ook graag willen geven en anderen blij willen maken!

Doe jij ook mee?


3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Reactie even verwijderd omdat de link gewijzigd is :) Maar anyway, leuk dat je meedoet dus

      Verwijderen
  2. Goedemorgen Martine wat een bijzonder mooi blog heb je. Ik lig al van 4 uur wakker, nee niet van de zorgen maar bij mij beginnen soms die radartjes te draaien en kan ze dan niet meer stop zetten ;).
    Heb het nu maar losgelaten dat het me nog gaat lukken om in slaap te komen hihihi en och wie weet heb ik zodadelijk zoiets van hey ik ga het nog eens proberen en slaap ik nog heerlijk een paar uurtjes.
    Je hebt een bijzonder mooi blog, ik heb naast mijn creatief blog ook nog een engelenblog en eigenlijk wordt het ook tijd om daar weer meer energie in te steken.
    Dus op jouw manier inspireer je me weer :).
    Warme groetjes en knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen