dinsdag 10 december 2013

1 Euro teveel

10 december 2013
Vandaag was ik enorm moe van gisteren, toen ik mijn dochtertje naar de peuterspeelzaal had gebracht was ik al moe, terwijl de dag nog niet eens begonnen was. Om die reden heb ik het zo rustig mogelijk gehouden, heb me daar goed aan kunnen houden. Alleen het vroeg naar bed gaan wat ook in de planning zat is (zoals je kunt zien) niet gelukt.

Tweede geefdag
Aangekomen op de peuterspeelzaal gaf ik een extra stuk fruit voor de kindjes. Ook gaf ik twee paar sokken aan een vader van een vriendje van mijn meisje. Hopelijk past hij ze goed.

Daarna naar huis waar mijn nichtje een uurtje later werd gebracht. Wat een vrolijkerd was ze vandaag! Ze bleef lachen en kletsen. Ze is 7 maanden, en wil de hele tijd zitten. Ik ben supertrots op haar!

Ik had geld overgemaakt aan iemand, maar had met opzet 1 Euro teveel overgemaakt. Toen ze er naar vroeg vertelde ik haar dat ze het als geschenk kon zien. Ze zou het in de spaarpot van haar kindjes doen.

Verder heb ik mails verstuurd aan mensen die dichtbij mij staan met hetgeen wat mij bezig houd in deze periode, ik vind dat belangrijk. Overigens verwacht ik hier geen reactie op, vind het al fijn om mijn verhaal kwijt te kunnen.

Het feit dat ik vandaag mezelf een soort van rustdagje heb gegund is voor mij een hele stap in de goede richting. Dit zijn dingen die lastig voor mij zijn, maar ik ben het waard en op dit moment heb ik het ook gewoon even nodig. Jullie horen morgen van me, nu lekker mijn bedje in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten