zaterdag 21 december 2013

Gouden boekje, oliebol en dankbaar

20 december 2013 - dag 12
Wederom vanuit mijn bed. Mijn schrijven over gisteren houd ik kort. Via mijn eigen groep op Facebook heb ik een boekje weggegeven van Donald Duck en deze is gisteren eindelijk verstuurd met een begeleidend kaartje. Dit was dus mijn geschenk van die dag.

Ook was ik gisteren dankbaar:
- Dat het steeds beter gaat met mijn schildklier en steeds minder medicatie gebruik,
- dat al onze naaste familie dichtbij woont, gezond en in leven is,
- en dat een ernstig zieke vriend mij begreep.

21 december 2013 - dag 13
Vandaag hielp mijn man mijn broer, hierbij kon hij mij en onze dochter niet gebruiken. 
Door weer en wind hebben dochterlief en ik een massageroller bij een kennis gebracht. Zij had het ding gekocht en ik had ingestemd om het haar te brengen.
Toen ik het had afgegeven bood ik dochterlief een oliebol aan, ik wist echter niet dat die niet meer verkocht worden bij de bakker tot aan de kerst.

Een vette bal bij de kraam vandaan zag ik niet zitten, maar beloofd is beloofd. Een oliebol zou er komen, dus op weg naar het oude centrum, wellicht had de bakker daar wel oliebollen, maar helaas hadden we pech. Ik heb uiteindelijk geld gepind en toch bij een kraam gekocht. Ze waren gelukkig niet eens zo vet! Eén van mijn oliebollen bood ik aan aan de man die de daklozenkrant verkocht, hij was hier zeer content mee en zijn ogen begonnen te stralen.

Thuis was ik dankbaar voor het hebben van een warm huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten