maandag 23 december 2013

Wijn voor de glazenwasser

23 december 2013 - dag 15
Ons huis is klaar voor de kerst, vandaag heerlijk geruimd en schoongemaakt. De laatste kleine beetjes papierwerk en wasgoed zal ik morgen wegwerken, maar ik ben eigenlijk al best tevreden. Ook mijn to do list wordt steeds een stukje korter, dus dat betekent iets meer rust en ruimte in mijn hoofd.

Doordat ik vooral thuis aan de slag ben geweest heb ik niet veel te melden verder. Wel ben ik altijd verbaasd over het feit dat de glazenwasser áltijd komt vóórdat het gaat stormen... Maar goed, dat is niet anders.
Toen hij 's avonds het geld kwam ophalen gaf hij mij een kerstkaart en ik vroeg hem even te wachten. Ik had nog een mooie fles wijn staan uit de "Gallician". Het leek mij een mooi gebaar deze aan hem te geven, en hij 'straalde' ervan. Ik hoop dat hij fijne kerstdagen zal hebben met zijn gezin! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten