woensdag 12 februari 2014

RAK week - dag 3

Peuterspeelzaal
Terwijl ik mijn dochter naar de peuterspeelzaal bracht, vroeg zij aan me of haar vriendje ook zou komen die dag. Op de peuterspeelzaal aangekomen was hij er niet. Ik besloot even te bellen met de vraag of ik hem even op moest komen halen. Tenslotte was ik toch op de fiets. Mijn vriendin vertelde me dat ze op het punt stond om onderweg te gaan en dat we elkaar wel tegemoet zouden lopen.

Wachten
Samen hebben wij het knulletje naar de peuterspeelzaal gebracht, hoewel de deur eigenlijk al dicht was mocht hij toch nog naar binnen. Daarna kwam ze bij mij een bakkie drinken en hebben we samen gewacht en gekletst tot het weer tijd was om de kinderen te halen.

Schoonmaker
Toen we bij mijn huis aan kwamen was de schoonmaker in het portiek bezig voor mijn deur. Ik bood hem ook een bakkie koffie aan. Hij was hier verbaasd over, maar hij was erg blij met het aanbod. Hij had het gelijk over de grote schoonmaak. :-)

Cadeau aan mezelf
Vanavond ga ik mezelf ook iets geven. Door alles wat er speelt in mijn leven en doordat het bewaken van mijn eigen grenzen soms nogal lastig is, ga ik vanavond een heerlijk rustig avondje beleven en op tijd naar mijn bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten