donderdag 13 februari 2014

RAK week - dag 4

Ouderbijeenkomst
Van die dagen dat veel dingen die je doet tegen zitten, je kent ze vast wel. Vandaag was zo'n dag voor mij. De ochtend verliep eigenlijk best wel goed, ik had een ouderbijeenkomst van de peuterspeelzaal en mijn dochter ging mee, want het is niet de dag dat ze op de peuterspeelzaal zit. Ik had speelgoed meegenomen en ze kon lekker kleuren. Er was zelfs nog een moeder die haar peuter had meegenomen, dus ze konden samen spelen.

Hoofdpijn
Halverwege de bijeenkomst begon het al op te komen: Hoofdpijn. Na de bijeenkomst dacht ik dat een wandeling me wellicht goed zou doen, dus ik besloot een bezoekje aan mijn vader te brengen.
Onderweg werd mijn hoofdpijn alleen maar erger en bij mijn vaders huis aangekomen bleek ook nog eens dat er niemand thuis was. We zijn rustig terug naar huis gelopen, alleen was dochterlief erg verdrietig en deed ze wat dwars.

Rust en pijnstillers
Toen we thuis kwamen heb ik maar iets te eten voor ons beiden gemaakt en haar even laten spelen met kralen. Helaas werd ik toen zelfs misselijk van de hoofdpijn, dus dat ging niet zo goed. Denken lukte me niet meer, dus ik besloot mijn dochter met boeken en speelgoed op haar kamer te laten spelen, zodat zij wat kon uitrusten en ik ook even een uurtje kon slapen. Na de pijnstillers en de rust was mijn hoofdpijn weer dragelijk.

Creatief geklooi
Ik besloot mijn cadeau (voor iemand die net een kleindochter heeft gekregen) waar ik mee bezig was geweest snel af te maken, zodat ik hem nog even aan hem kon brengen. Helaas werkte het niet zoals ik het wilde met het cadeau. Hoewel het maar weinig werk zou moeten zijn, ben ik er nog maar net mee klaar, kortom, te laat om de deur uit te gaan...

1Eurobank voedselgroep
Op Facebook is een nieuwe groep aangemaakt door de 1Eurobank. De 1eurobank voedselgroep. Doordat ik weet dat mijn lieve vriendin niet veel te besteden heeft en heel goed zo'n pakket zou kunnen gebruiken heb ik haar toegevoegd aan de groep. Hierdoor heeft ze een pakket op kunnen halen. Dus indirect was dit mijn Act of Kindness van vandaag. Al voelt dat voor mij niet zo, want ik vind het niet meer dan logisch dat ik haar steun waar ik kan. Ze is zo'n lieverd!

Morgen weer een dag
Het voordeel dat een dag niet loopt zoals je zou willen, is wel dat ik wel wat dingen geleerd heb, dus dat ik die de volgende keer niet hoef uit te proberen. En hoewel ik me niet echt fijn voelde vandaag heb ik goed voor mijn gezin gezorgd, dus in die zin heb ik voornamelijk mijn dochter, mijn man en mezelf gegeven wat nodig was. Kortom, het was oké, morgen hopelijk een betere dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten