zaterdag 8 augustus 2015

Zomervakantie

Het is hier heerlijk zomervakantie. Het valt me op dat de tijd in de vakantie enorm snel gaat. Dochterlief en ik groeien echt naar elkaar toe en dat is erg prettig. Eigenlijk vind ik het helemaal niet leuk dat ze over twee weken alweer naar school gaat.

Van de andere kant is het voor mij wel goed om weer de structuur die ik zo'n beetje had opgebouwd weer terug te krijgen straks. Op dit moment zit ik weer vlak voor de deadline van het wijkblad en mijn opleiding krijgt nu ook te weinig aandacht.

Vlak voor de vorige deadline begaf mijn laptop het, gelukkig had ik nog een reserve laptop staan. Een oud dingetje, maar precies genoeg om mijn teksten op te schrijven. Ik was dus allang blij! Tot vorige week. De computer van manlief deed het niet meer en dus maakte hij gebruik van mijn laptop.

En toen ineens, pats boem, glas drinken over mijn laptop heen... Heel fijn vlak voor je deadline, dus op dat moment was het voor mij nodig om even af te koelen. Dit lukte en ik kon het in mijn hoofd omzetten naar iets positievere gedachten. Ik zou mijn geld investeren in een nieuwe laptop, zodat ik me nog beter kon focussen op de toekomst en het schrijven.

Het wordt voor mij steeds duidelijker dat ik graag persberichten wil gaan schrijven, ook wel omdat ik hier reeds ervaring in heb. En uiteraard als er andere klussen op mijn pad komen tegen de tijd dat ik dit ook geleerd heb en ik mijn eigen bedrijf heb sta ik hier ook open voor.

Nu dus een nieuwe laptop waar ik erg blij mee ben, al is het allemaal nog wel een beetje wennen met Windows 8. Ik neem aan dat het vanzelf wel went, maar ik blijf serieus aan de slag om tekstschrijver te worden. Nu nog een hoop bij leren en de tijd zal het verder leren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten