woensdag 25 december 2013

Persoonlijke aandacht en douchesetje

24 december 2013 - dag 16
Deze dag heb ik voornamelijk tijd aan mijn dochter gegeven. Ik voelde me niet helemaal lekker (lichamelijk). Mijn schildklier werkt op dit moment te traag en ik had dus écht een dag dat ik niet meer wist waar ik mijn energie vandaan moest halen.

Ik heb lekker geknutseld, spelletjes gespeeld en later even mijn dochtertje oma laten bellen om haar uit te nodigen voor de koffie. 'Jaaaa' zei mijn dochter, 'dan kan ze ook de kerstboom zien!!!' Opa en oma waren namelijk 4 weken op vakantie geweest en maandag weer terug gekomen.

Nu is het spelen met mijn kind geen opoffering, dat doe ik graag, maar toen ik zo met haar speelde en besloot dat ik die dag ook niks anders hoefde te doen dan me met haar bezig te houden leek het alsof er een last van mijn schouders viel en ik meer energie kreeg.

In de avond (kerstavond) hebben we met z'n drietjes een stukje van een film gekeken en we hadden ieder een kleinigheidje om uit te pakken. Dochterlief zakdoekjes, ik chocola en voor manlief had ik een canvas laten maken van een foto van hem met zijn dochter in de sneeuw (van vorig jaar). Al met al een prima dagje.

25 december 2013 - dag 17
Eerste kerstdag, we hadden afgesproken dat we vandaag bij mijn vader gingen eten. We waren rond 16.00 uur uitgenodigd, dus we hadden ervoor gezorgd dat we tegen die tijd kant en klaar waren. Voor mijn bonusmoeder had ik een setje douchegel, scrub, sponsje, bodylotion meegenomen. Hoewel het de gewoonte is (in Nederland?)  iets mee te nemen voor de gastvrouw heb ik het met liefde voor haar meegenomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten