maandag 30 december 2013

Honing en kikkers

29 december 2013 - dag 21
Via Facebook heb ik een dame aangeboden een patroon in hotfix te maken van het logo van de Rolling Stones. Haar zoon was jarig en ze wilde hem graag verrassen. Ik heb deze dag goed gebruikt en ben met de bestelling aan de slag gegaan. Helaas kwam ik een paar steentjes tekort om het patroon af te maken, dus direct besteld bij mijn leverancier.

Via de weggeefhoek 070 mocht ik een spaarkaart van de Hoogvliet komen ophalen, zij kwam 2 zegels tekort en ik had juist die zegels liggen, dus dat kwam mooi uit. Bij het ophalen van de spaarkaart gaf ik haar een klein potje honing met een bijtje erop. Ze was blij verrast, want ze had helemaal niks terug verwacht, maar dat vind ik altijd zo leuk; het verrassingseffect bij het geven van een geschenk.

Thuis aangekomen heeft dochter nog even lekker buiten gespeeld met haar vriendje en wij tegelijkertijd een frisse neus gehaald. Wat een prettige bijkomstigheid dat het toch steeds zulk mooi weer is! Wel een beetje aan de frisse kant, maar het is prima buitenspeelweer!

30 december 2013 - dag 22
Manlief mocht vandaag weer aan het werk, tot grote teleurstelling van onze kleine meid. Ze miste haar papa, maar gelukkig hebben we het samen ook erg leuk gehad.
Ze had haar prinsessenjurk aangedaan en ze is dol op papier vouwen en scheuren. Dus lekker aan de slag gegaan met vouwpapier. Ik heb voor haar 2 kikkers gemaakt en tot mijn grote frustratie lukte het me niet iets anders voor haar te vouwen, maar ze was erg blij met haar kikkers.
Toen ze uitgespeeld was met het vouwen heeft ze allemaal kleine stukjes gemaakt van het papier en speelde ze "Dibbedibbeda, het konijn" na. Of het een bestaand konijn is, of haar fantasiekonijn maakt niet uit, het kwam er op neer dat ze al die kleine papiertjes over haar hoofd gooide. Echt een leuk gezicht!
Het stond garant voor een blij koppie en daar word mijn hart ook altijd zo blij van. Mijn geschenk van vandaag was dan ook heerlijk spelen met mijn dochter en natuurlijk de kikkers.

In de avond mijn hotfix-bestelling opgehaald en de bestelling afgemaakt onder het genot van de klanken van de top 2000.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten