dinsdag 16 april 2019

Zoektocht naar een nieuwe baan

Na een aantal jaar radiostilte ben ik er weer. Met enige regelmaat zal er op mijn blog weer één en ander te lezen zijn.

Er is veel gebeurd in afgelopen jaren, waardoor het schrijven op een lager pitje is komen te staan. Erg jammer natuurlijk, want ik word er erg gelukkig van om te schrijven.
Nu mijn leven weer in rustiger vaarwater terecht komt pak ik de draad weer op. Wel moet ik op zoek naar een betaalde baan om de vaste lasten van te kunnen betalen.

Ideaal lijkt mij een administratieve functie op een school, een baan als management-assistente of secretaresse voor 32 uur of iets soortgelijks. Voor eventueel andere vacatures sta ik ook open, het zou fijn zijn als het bij mij als persoon past. Afgelopen 3 jaar heb ik als meewerkend partner en secretaresse gewerkt bij een installatiebedrijf. Hier heb ik veel geleerd over het hebben van een eigen bedrijf en alles wat hierbij komt kijken. Hierdoor ben ik ook enorm gegroeid op zakelijk en persoonlijk gebied.

Nu is de tijd daar om het zakelijke gedeelte meer los te koppelen van het privé-gedeelte. Mijn kinderen hebben ook recht op een duidelijke scheiding tussen werk en thuis, zodat ik als ik thuis ben ook écht moeder kan zijn voor mijn twee prachtige meiden.

Op dit moment zitten we middenin een periode van verandering en vernieuwing. Het kantoor zit op dit moment nog in mijn huis en de werkdag van het installatiebedrijf start ook nog vanuit mijn eettafel. Er wordt hard gewerkt aan een aparte ruimte en kantoor, zodat wij meer privacy zullen krijgen. Het huidige kantoor zal ingericht worden als hobbyruimte, waar wij hopelijk veel tijd zullen doorbrengen. En als kantoor/schrijfruimte voor mij. Wellicht kan ik dan eindelijk mijn boek eens afmaken die ik geschreven heb.

Maar zoals je kunt zien, ik ben er weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten